.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ميرحسين هفته آينده به گلستان مي‌رود

رئيس ستاد انتخاباتي ميرحسين موسوي در گلستان از سفر يك روزه وي در اولين روز از ارديبهشت ماه به اين استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محمود ربيعي افزود: موسوي روز سه شنبه پس از ورود به مركز استان، براي تجديد ميثاق با آرمان‌هاي شهدا در گلزار شهداي گرگان، حاضر و با تعدادي از خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران اين شهر ديدار خواهد داشت.
وي تصريح كرد: موسوي سپس به شهرستان گنبدكاووس سفر خواهد كرد و در جمع مردم اين شهر به سخنراني خواهد پرداخت.
رئيس ستاد انتخاباتي ميرحسين موسوي در گلستان اضافه كرد: وي سپس به گرگان خواهد آمد و در مصلاي وحدت اين شهر در يك ديدار عمومي در جمع مردم گرگان به بيان افكار و عقايد خويش خواهد پرداخت.
به گفته ربيعي، موسوي همچنين در دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان در جمع اساتيد، دانشجويان، هنرمندان و نخبگان استان حاضر خواهد شد.
وي يادآور شد: در برنامه سفر موسوي، ديدار با اقوام مختلف و روحانيون اهل سنت نيز تدارك ديده شده است كه جزئيات آن در روزهاي آينده اطلاع‌رساني مي‌شود.
ربيعي تاكيد كرد: با توجه به عدم اخذ مجوز قطعي از سوي برخي دستگاه‌ها و ارگان‌ها امكان تغيير محل سخنراني موسوي وجود خواهد داشت كه هرگونه تغيير احتمالي به اطلاع عموم مردم خواهد رسيد.
وي همچنين از راه‌اندازي ستادهاي انتخاباتي شهرستاني موسوي تا پايان فروردين ماه جاري خبر داد.
وي گفت: تاكنون اين ستادها در هفت شهرستان استان به صورت قطعي راه‌اندازي شده و تلاش مي‌كنيم تا قبل از سفر ميرحسين به استان شهرستان‌هاي باقي مانده نيز فعال شوند.
وي يادآور شد: ستاد جوانان نسيم 88 حامي ميرحسين و ستاد 88 حامي خاتمي با همكاري يكديگر كميته جوانان ستاد موسوي را اداره خواهند كرد تا تعداد بيشتري از جوانان استان را زير پوشش قرار دهند.
رئيس ستاد انتخاباتي موسوي در گلستان با اشاره به شعار ميرحسين مبني بر هر شهروند يك ستاد و هر ايراني يك همراه خاطرنشان كرد: آحاد جامعه بايد احساس كنند كه شخصا مسئول ستاد موسوي هستند و او را از خود بدانند.
به گفته ربيعي همه تشكل‌هاي مردمي در قالب سازمان‌هاي مردم‌نهاد حقيقي و حقوقي مي‌توانند به طور مستقل به نفع موسوي فعاليت كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.069 seconds.